Tuesday, January 5, 2010

Soal Jawab Handphone Bersama Ustaz Handphone

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh

Pertamanya, saya mengucapkan setinggi-tinggi kesyukuran kepada Allah atas ruang dan peluang yang dikurniakan olehnya, untuk saya menulis di blog ini.

Blog ini adalah satu pusat pengumpulan soal jawab bagi segmen 'Tanya Pakar Handphone' di forum iLuvIslam.com. Segmen itu telah beroperasi sejak tahun lepas, jadi terdapat beberapa kesulitan yang saya hadapi untuk menjawab kesemua soalan yang diajukan, jadi saya jawab soalan-soalan lama di sini.

Ada juga soalan-soalan yang berulang, jadi saya tidak akan jawab, jawapan boleh dirujuk di blog ini atau di thread segmen sendiri.

Setiap pos entri akan dibahagikan mengikut turutan nombor...Dan pada peringkat seterusnya adalah mengikut mukasurat di thread. Namun, sesetengah keadaan, saya mungkin tidak dapat ikut turutan. Insya-allah, soalan akan disertakan bersama jawapan.

Selamat melayari dan selamat membaca.

No comments:

Post a Comment